Kunagine antimood on hetke suurim moeröögatus. Kodaniku pealt, kes kannab uusimat Dieselit või Moschinot ei saa ju midagi kopeerida, see oleks liiga ilmne plagiaat.

Aga elus punkar on midagi unikaalset... väärtuslik algmaterjal.

Kõige moodsamad inimesed on need, kes ise seda kõige vähem kahtlustada oskavad. Enamusel neist on ükskõik, aga alati leidub mõni ideeline moevihkaja, keda suur mure tabab:" mida ma nüüd kandma hakkan, kui igale tibile on "f...off!" seljapeale kirjutatud?"


Moeloojad juba ootavad solvatute järgmist käiku.




















Selliseid tabalukke tasub otsida Christian Diori sildiga märgistatud juveeliäridest.

Spray-värvidega tehtav graffiti on lisaks lugematutele T-särkidele ja teksapükstele ka otse silmnägu kaunistama jõudnud.

"F...off!" T-särkides pole iseenesest midagi uut, üllatavad on vaid hinnad ja kauplused, kus neid müüakse. Aga inimesed kes neid kannavad?


Kindlasti leidub ikka veel kodanikke, kes on veendunud, et mood peab olema ILUS. Neid asju müüakse ainult hirmkallistes butiikides, kus on lummav interjöör ja eeskujulik teenindus.

Kas ei ole mitte kontekst see, mis teid uskuma paneb, et tegu on väärtusliku hilbuga?