Mehi häirivad naiselikud juhtimisvõtted ja enda väitel ei oska nad nendega arvestada, kirjutab FemailLast. Just see on meeste hinnangul põhjus, miks meeste põhjustatud raskete liiklusõnnetuste protsent küünib 80-ni. Kui autoroolis istuksid ainult mehed, oskaksid mehed paremini ennustada ees-, vastu- ja tagasõitja võimalikke manöövreid ja nendeks valmis olla.

Kui roolis on siiski naine, peab tal kõrval istuma meessoost sugulane või sõber, kes naist pidevalt juhendab. Nii kasutab ka naisautojuht meestele omaseid juhtimisvõtteid — pidurdab ootamatult, süstib ja riskib rohkem, sooritab ohtlikumaid möödasõite, võtab kiiremini kohalt ja vahetab jõuga rida. Ka peaks seadusemuudatus kaotama teedelt lubatud kiirusel või sellest pisut aeglasemalt sõitjad.

Kõik see peaks muutma liikluse Euroopa Liidu piires ühtlasemaks ja turvalisemaks.

Plaanis on ühtlustada ka liikluskultuuri erinevus Kesk-Euroopa ja endiste idabloki riikide vahel. Kui näiteks Prantsusmaa autojuhid lubavad jalakäijaid reeglina pigem üle tee, siis Eestis, Lätis ja Leedus pole ülekäiguraja ees pidurdada kombeks.

Prantsusmaal, Saksamaal, Hollandis ja veel mitmes riigis alustatakse lähiajal kampaaniaga „Jalakäija pole liikleja“. Kampaania raames õpetatakse autojuhte jalakäijaid mitte tähele panema ega üle tee laskma. See muudab liikluse Euroliidu idaosas tunduvalt turvalisemaks, sest Lääne poolt naastes ei aseta ei autojuht ega jalakäija ennast enam ohtu, püüdes kas ülekäiguraja ees peatuda või teed ületada.